Kada osetite teskobu i STRAH, uradite ovu mentalnu vežbu: Jednostavna je, a ODMAH daje rezultate

Osećanje straha je karakteristično za savremeni način života

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: De Visu / Alamy / Alamy / Profimedia

Generalizovani anksiozni poremećaj je pojava koja je sve češća kod velikog broja ljudi.

Nju karakteriše preterana briga, a vrlo često i strah od samog života, kao i od smrti.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Činjenica je da je moderan način života u velikoj meri uticao na formiranje ovog poremećaja kod ljudi.

Stres kojem smo konstantno izloženi, loša ishrana, nedovoljno sna i manjak fizičke aktivnosti su najvažniji činioci koji utiču na psihičko zdravlje ljudi. Pored toga, veliku ulogu igra i čovekovo detinjstvo, kao i već formirani obrasci ponašanja i razmišljanja kod čoveka.

Foto: Antonio Guillem Fernndez / Alamy / Alamy / Profimedia

Osobe koje se bore sa anksioznošću, najčešće imaju mnoštvo misli koje ih muče, a koje se nadovezuju jedna na drugu. Uglavnom su u pitanju strahovi koji su vezani za budućnost, a samoj osobi je veoma teško da prekine taj ciklus, zbog čega je jedna od opcija savetovanje sa stručnim licem.

Samom čoveku može biti veoma teško da samostalno utvrdi koren problema, pogotovo kada postane sklon ruminaciji, odnosno preteranom razmišljanju. Ako vam se to dešava, jedna od stvari koju možete da uradite u tom trenutku, jeste da sprovedete vežbu za prevazilaženje anksioznosti i teskobe.

Foto: Shutterstock

Zastanite na sekund i pokušajte da umirite svoje misli. Kažite sebi da ne morate sada da razmišljate o tome što vas muči i odložite negativne misli za kasnije. Ono što treba da znate, jeste da nikako ne treba sebe da krivite ako imate te misli. One svakako egzistiraju u prostoru oko vas, a na vama je da im ne pridajete mnogo značaja.

Pored ove vežbe, obratite pažnju na to da imate redovan i kvalitetan san. Kada nismo dovoljno naspavani, teže se borimo sa svakodnevnim izazovima, što može prouzrokovati dalje emocionalne poteškoće.

Foto: Shutterstock

Trudite se da prihvatite ono što osećate jer je to prvi korak ka rešenju problema. Osim toga, vodite računa o tome da unosite dovoljno vlakana i proteina putem hrane kako bi vaš organizam bio snabdeven hranljivim materijama i kako biste imali dovoljno energije tokom dana.

BONUS VIDEO:

Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar