U poseti mlekari Kruna, dobavljaču Lidlovog brenda "S ljubavlju, domaće"

Zahvaljujući saradnji s Lidlom, proizvodnju povećali tri puta

Posetili smo proizvodni pogon mlekare Kruna, jednog od 25 dobavljača koji proizvode za novi Lidlov brend "S ljubavlju, domaće"

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Promo

Porodična priča koja stoji iza moderne mlekare Kruna, izgrađene u srcu Šumadije i Pomoravlja, je za samo godinu dana postala i uspešna istorija preduzeća. U prostoru od oko tri hiljade metara kvadratnih, mleko i mlečni proizvodi obrađuju se savremenom opremom poslednje generacije nakon čega prolaze stroge kontrole kvaliteta pre nego što se oni nađu na Lidl policama. Uprava Lidla Srbija i predstavnici medija, posetili su danas proizvodni pogon mlekare Kruna, jednog od 25 dobavljača koji proizvode za novi Lidlov brend “S ljubavlju, domaće”.

Foto: Promo

„Saradnja sa Lidlom za nas predstavlja veliki korak napred i šansu da predstavimo svoje proizvode na širokom tržištu. Pre ove saradnje, prerađivali smo 7 tona mleka dnevno, a danas 22 tone, odnosno, tri puta više. To je najbolji pokazatelj koliko smo se kao firma razvili da odgovorimo na povećane potrebe, ali i unapredili procese, u cilju veće efikasnosti, ali i očuvanja kvaliteta i bezbednosti proizvoda“, istakao je tokom posete Stevo Zeljić, vlasnik i direktor mlekare Kruna.

Mlekara Kruna u okviru brenda “S ljubavlju, domaće” u Lidl prodavnicama nudi 10 proizvoda, poput jogurta, mleka, sireva – koji su pripremljeni od mleka iz Šumadije. Proizvode koje posebno izdvajaju su sveže mleko i jogurt sa čak 4% mlečne masti, koji će se prvi put naći na Lidlovim policama.

Foto: Promo

Generalni direktor Lidla Srbija Tomislav Šapina istakao je da je Lidl posvećen ulaganju i da je do sada ova kompanija investirala 390 miliona eura u Srbiju. Dodao je da je pružanje podrške domaćim dobavljačima, kroz svakodnevnu saradnju, ali i inicijative, poput S ljubavlju, domaće važan korak u njihovom razvoju.

Foto: Objektiv

„Saradnja sa nama je odlična poslovna prilika, jer osim plasmana u 53 prodavnice u Srbiji, mi nudimo i potencijal za izvoz kroz mrežu Lidl prodavnica u drugim zemljama. Očekujemo da će u 2021. godini, vrednost izvoza dobavljača kroz Lidl sistem biti viši od 5 miliona evra, najviše mlečnih proizvoda i proizvoda iz Lidl pekare. U oko 700 Lidl prodavnica u inostranstvu, između ostalog, u Rumuniji, Bugarskoj, Hrvatskoj i Sloveniji već se nalaze proizvodi iz Srbije, a uskoro se očekuju i na slovačkom tržištu”, istakao je Šapina.

Govoreći o razvoju brenda “S ljubavlju, domaće”, izvršni direktor Nabavke u Lidlu Srbija, Nikola Balaban, naveo je da je mlekara Kruna jedan od primera kako se u Srbiji može ostvariti uspešna saradnja između kompanije i dobavljača na veliko obostrano zadovoljstvo.

„U brendu “S ljubavlju, domaće” učestvuje oko 25 domaćih dobavljača, i svi oni poseduju IFS sertifikat, međunarodni sertifikat kvaliteta i bezbednosti hrane koji je uslov rada sa Lidlom. Sada, sa novim brendom, Lidl Srbija broji više od 600 domaćih proizvoda u redovnom asortimanu, a sarađuje sa skoro 90 dobavljača iz Srbije“, istakao je Balaban prilikom posete u moderno opremljenoj laboratoriji za kontrolu sirovine i gotovih proizvoda, gde se obavlja analiza i hemijskom ispitivanje mleka.

Podsetimo, kompanija Lidl Srbija nedavno je imala predstavljanje svog novog brenda proizvoda “S ljubavlju, domaće”, koji se sastoji od oko 80 proizvoda isključivo domaćih dobavljača. Ovi proizvodi su u stalnoj ponudi Lidla, a pored srpskog porekla, odlikuju ih i visok nivo kvaliteta i specifična svojstva.

 

Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar