Sigurno vam se dogodilo da pronađete zabijen ekser ili šraf u pneumatiku. Šta učiniti u takvoj situaciji?
Nemački ADAC preporučuje da ne uklanjate (strani) predmet, već ga ostavite u gumi.
Na ovaj način, rupa ostaje zatvorena i izbegavate DALJA oštećenja prilikom izvlačenja. Naredni korak je odlazak kod vulkanizera, koji će utvrditi ima li spasa.
Rizična oštećenja
Ako postoji značajno oštećenje na unutrašnjoj strani gume, u bočnom delu, ili pukotine i rupe u gaznom sloju (veće od 5mm) popravka najčešće nije moguća.
Obratite pažnju na pneumatike s indeksom brzine V (do 240 km/h), W (270 km/h) i Y (300 km/h).
Ovde je rizik sa popravkom mnogo veći, prenosi Revija HAK.
Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs
BONUS VIDEO:
Komentari (0)