Paradoks je i licemerno da o slobodi medija u Srbiji govori Dragan Ðilas, ocenili su funkcioneri Srpske napredne stranke Milenko Jovanov i Sandra Božić, navodeći da je u vreme bivše vlasti Srbija bila ”zarobljena u sekundama Ðilasovog vremena”.
Reagujući na saopštenje Ðilasove Stranke slobode i pravde, potpredsednik Glavnog odbora SNS Milenko Jovanov je naveo da Ðilas obećava slobodu medija kad dođe na vlast i da time ponovo pokazuje da beskrajno potcenjuje građane Srbije.
Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs
Dodaje da svi u Srbiji odlično znaju kako su izgledali mediji kada je njima, kako kaže, gospodario Ðilas, kao i da je tu slobodu Verica Barać nazvala “zarobljavanjem medija”.
Jovanov smatra da je potpuno neprikladno, smešno i beskrajno licemerno da lider S SP obećava bilo kakvu slobodu medija jer je, kako kaže, Ðilas preko prodaje reklamnog prostora držao medije ”pod svojom šapom” i postrojavao novinare i urednike zbog fotografije ili teksta koji mu se ne sviđaju.
Đilasu za sve KRIVA SRBIJA: Na svojoj televiziji promoviše Kurtija i Vjosu Osmani (FOTO)
Član Glavnog odbora SNS Sandra Božić kaže da je potpuni paradoks da Ðilas spominje stanje u medijima kada je, kako kaže, Srbija nekada bila zarobljena država u sekundama Ðilasovog vremena.
Dodaje da se Ðilasovo ime spominjalo u svim izveštajima Saveta za borbu protiv korupcije i da je Verica Barać opominjala da Ðilas preko svojih agencija kontroliše zakup gotovo celokupnog reklamnog prostora na nacionalnim i regionalnim televizijama u Srbiji, kao i da su tokovi novca u medijima i mehanizmi trgovine medijskim uticajem pod sumnjivim poslovanjem firmi čiji je vlasnik upravo Ðilas.
Božić je navela da je Ðilasova “Multikom grupa” kroz produkcijsku kuću “Emoušn”, takođe u njegovom vlasništvu, realizovala najskuplje televizijske programe, poput “Velikog brata”, “48 sati svadba”, “Sve za ljubav”, “Menjam ženu”, “Operacija Trijumf”, “Uzmi ili ostavi”.
– I pravo je čudo ne smatrati da je potrebno napraviti još jedan opsežan izveštaj, koji bi utvrdio gde je završio novac od preprodaje sekundi kojima je Ðilas trgovao, ili u najmanju ruku istražiti poslovanje Junajted grupe danas koja ”emitujući” program iz Luksembrga zapravo samo koristi još jedan mehanizam pogodan za izbegavanja plaćanja poreza državi Srbiji – navela je Božić.
Đilas i demokratija dva različita pojma. Slobodu medija on podrazumeva kao se sekunde za reklamu pripadaju meni. Vi hoćete da živite od reklama, može ali pišete kako ja kažem i kako vam ja naloži u protivnom nema reklame, nema prihoda. Slobodni mediji ala Đilas. Neće moći.