Lidl krije veliku MISTERIJU: Mnogi su pokušali da nađu TAJANSTVENOG Nemca koji stoji iza svega

Niko nije uspeo čak ni da dođe do fotografije milijardera Ditera Švarca

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Youtube printscreen/dailystar

Najbogatiji Nemac ujedno je i jedan od najtajanstvenijih ljudi, pa tako čak ni magazin Forbs nema fotografiju milijardera Ditera Švarca, vlasnika Lidla.

Radnik Lidla uz OVAJ izgovor uhvatio Anu za ruku i odveo u magacin, a tamo je doživela najveće poniženje

Nikada nije davao intervjue niti želeo da učestvuje u javnom životu. Ni u njegovom rodnom mestu mnoge komšije ga ne bi prepoznale kada bi ga videle na ulici. Brojni nemački mediji pokušavali su da dođu do njega ili do nekog iz njegovog okružanja, ali su nailazili na “zid ćutanja”, piše El Pais.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Takva tajnovitost umnogome podseća na onu koju je nekada oko sebe održavao španski biznismen Amancio Ortega, vlasnik brojnih brendova, među kojima je i Zara. Ali, Švarc je tu tajnovitost uspeo da održi i u vremenu kada je došlo do ekspanzije društvenih mreža.

Diskrecija nije tako retka pojava za nemačke milijardere pa je tako i vlasnik konkurentskog lanca Aldi “nedostižan” za medije. I on i njegova porodica. Za Švarcovu tajnovitost “kriv” je i njegov karakter, ali takođe i strah od otmice sa kojom se sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog veka suočavala porodica osnivača Aldija.

Da li ste i vi PREVARENI? Oglasio se Lidl i otkrio pravu ISTINU o vaučerima koji se nude na WhatsApp-u

Ipak, neki podaci o vlasniku Lidla su poznati. Rođen je 1939. godine u Hejlbronu. Njegov otac bavio se prodajom voća na veliko zajedno sa partnerom, koji se prezivao Lidl. Posle završene srednje škole počeo je da radi sa ocem, a porodica Švarc je 1973. otvorila prvi market, po uzoru na Aldi, koji se već širio Nemačkom nudeći niske cene i širok asortiman proizvoda. Pošto nije želeo da koristi svoje prezime, jer u prevodu sa nemačkog znači “crno” i moglo bi da bude asocijacija na crno tržište, odlučio je da iskoristi prezime očevog partnera, kratko i jasno – Lidl.

Četiri godine nakon otvaranja prvog marketa, Lidl je već imao lanac od 33 prodavnice. Te 1977. godina Jozef Švarc je umro i njegov sin, Diter, našao se na čelu kompanije. Danas njegova imperija ima 11.200 prodavnica u 29 zemalja širom sveta.

Nemačka televizija ZDF nedavno je emitovala reportažu o istoriji Lidla, koja je počela rečenicom: “Diter Švarc, fenomen, duh”. Novinari te kuće su otputovali u njegovo rodno mesto da bi pitali meštane prepoznaju li ga na nekoj od malobrojnih fotografija, ali je većina samo odmahnula glavom.



Izvor: Mondo

Komentari (1)

  1. Nije on polupismeni Balkanac, pa da se prose***a u javnosti, glumi nekakvu elitu i bude prisutan u tabloidima i ostalim sličnim medijima.

    Odgovori

Ostavite komentar