Kako im se ovo isplati? Knjižara koja prodaje samo jednu knjigu

Neobična poslovna strategija

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Unsplash/Yiquin Tang

Ljubiteljima književnosti je često izuzetno teško u knjižarama da se odluče koju će knjigu kupiti. Jedna knjižara u Tokiju je ipak pronašla način da reši ovaj problem, ali i promoviše svoje knjige.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Knjižara Morioka u Tokiju tokom šest dana (od utorka do nedelje), prodaje samo jedan naslov. Svake večeri, tokom ovih šest dana, organizuju se književni skupovi na kojima se diskutuje o knjizi koja se nalazi u prodaji. Na tim okupljanjima pokušava se da se uspostavi veza između autora i čitalaca.

Nesuđeni nobelovac: Poslednja pesma Milorada Pavića će vas rasplakati

 

Koncept “jedna prostorija – jedna knjiga” smislio je Jošijuki Morioka. On je deset godina vodio malo konvencionalniju knjižaru u kojoj je organizovao susrete pisaca i čitalaca. Njegovo iskustvo sa ovom knjižarom navelo ga je da shvati kako će fokusiranje na jednoj knjizi omogućiti da se ona bolje shvati i da se izgradi dublji odnos što će, na koncu, dovesti do većeg uživanja u čitanju.

Ideju o jednoj knjizi prvi put je izneo 2014. godine na jednoj radionici koja je bila fokusirana na novo poslovanje. Morioka je izneo svoju ideju o jednoj knjizi u knjižari i ova je naišla na oduševljenje, kako predavača, tako i drugih učesnika radionice. Ideja o jednoj knjizi u knjižari samo želi da ogoli davno poznatu istinu – svaku knjigu vredi pročitati.

Fanovi opčinjeni: Tomi Šelbi iz serije “Peaky Blinders” može da vam čita priče pred spavanje

Knjižara sa jednom knjigom otvorena je 2015. godine u mirnoj ulici u GInzi, popularnom trgovačkom delu Tokija. Nalazi se u prizemlju stare zgrade Suzuki iz 1929. godine koja i sama predstavlja arhitektonski eksponat starog Tokija. Sada tu knjižaru posete hiljade ljudi dnevno.



Izvor: Telegraf

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar