Komičarka Rebel Vilson je SMRŠALA skoro 30 kilograma, a sada je otkrila 7 TAJNI svog uspeha (FOTO)

Njena godina zdravlja

Foto: BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Popularna američka komičarka Rebel Vilson, odlučila je da 2020. proglasi “godinom zdravlja” i da dostigne kilažu koju je zacrtala.

U svojoj nameri je uspela i od preko 100 kilograma je došla na željenih 75.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Višemesečni proces je redovno delila sa svojim fanovima na Instagramu, a sada je odlučila i da otkrije sve tajne, uz pomoć kojih je ispunila svoj cilj.

1. Prve kilograme je izgubila snimajući mjuzikl

Glumica kaže da je zbog intenzivnog plesanja, za četiri dana snimanja mjuzikla “Mačke”, uspela da izgubi četiri kilograma! Nakon ovoga, odlučila je da se potpuno posveti mršavljenju.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rebel Wilson (@rebelwilson)

2. Maksimalno je smanjila unos šećera i izbacila brzu hranu

Vilson je skoro priznala da je patila od poremećaja emocionalnog prejedanja, koji je razvila otkako je postala slavna, pa je tako jela oko 3000 kalorija dnevno.

“Dosta stresa ide uz ovaj posao, a ja sam se borila protiv toga prejedanjem. Odlučila sam da više cenim sebe i svaki put kada bih htela da posegnem za slatkišima, nalivala sam se vodom i na taj način sprečavala sebe od kršenja protokola”, kaže ona.

Foto: Freepik/rawpixel.com

3. Pratila je Mar metod

Ovo je restriktivni program koji poboljšava zdravlje creva, a sastoji se od toga da se svaki zalogaj hrane žvaće između 40 i 60 puta i iz ishrane se izbacuju užine, kofein i smanjuje se količina mlečnih proizvoda.

4. U teretanu je išla 6 dana nedeljno

Vilson je otkrila da je skoro svaki dan išla u teretanu, gde je dizala tegove i radila na svojoj kondiciji.

“Nedelja mi je dan za odmor i najčešće imam barem sat vremena fizičke aktivnosti u toku dana”, rekla je.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rebel Wilson (@rebelwilson)

5. Hodanje

Njena omiljena fizička aktivnost je hodanje. Priznaje da je srećna što može da priušti personalne trenere, ali dodaje da želi da ljudi znaju da je hodanje najveći zauzelo deo njenog plana fizičke aktivnosti.

“Besplatno je i bezbedno je, a efikasno. Nisam ljubitelj trčanja, ali dugo hodanje je odlično za metabolizam i gubljenje masti”, kaže Vilson.

6. Prati šta rade druge osobe koje su u procesu mršavljenja

Njen trener ju je ohrabrio da ceo svoj proces postavlja na društvene mreže, kako bi i fanovima, ali i sebi dala uvid u svoj progres. Takođe, posavetovao ju je da prati i šta objavljuju drugi ljudi koji vode istu “bitku” kao ona, kako bi imala veću motivaciju da nastavi.

Foto: Pixabay/Alexas_Fotos

7. Ljubav prema sebi

“Emocionalno prejedanje mi je zaista predstavljalo veliki problem. I dan danas se desi da želim da posustanem, ali sam naučila da tretiram sebe sa više poštovanja i da pružem sebi što više ljubavi. Imam dnevnik gde zapisujem sve svoje emocije i to mi dosta pomaže”, kaže Vilson.

Izvor: Objektiv.rs, prevention.com

Komentari (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar