Južnokorejski gigant predstaviće sedam potpuno novih električnih četvorotočkaša do 2027. godine, a uz takvu poslovnu strategiju KIA Motors želi da postane vodeći brend vozila na struju.
Plan je predstavio predsednik i direktor kompanije Ho Sung Song, precizirajući da bi električni automobili do 2029. godine trebalo da čine 25% njihove ukupne prodaje u svetu.
Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs
Ranije je predstavljena strategija “Plan S” prema kojoj KIA Motors do 2025. namerava da proširi gamu e-vozila na 11 modela, a krajnji cilj je dostići 20% tržišnog udela u ovom segmentu u Južnoj Koreji, Evropi i Severnoj Americi.
Bogata ponuda vozila
Prvi električni model, poznat pod šifrovanim imenom CV, stiže sredinom naredne godine, a ujedno će otkriti nov dizajnerski smer kompanije.
KIA će ostati verna bogatoj ponudi različitih vozila, specijalizovanih za urbane sredine, duga putovanja ili sportsku vožnju. U planu je i nova E-GMP modularna platforma (Electric-Global Modular Platform), koja će obezbediti rekordnu prostranost vozila.
Kao preduslov za širenje prodaje i brenda planirana je nadogradnja postojeće infrastrukture za električne automobile. Do 2030. godine u Južnoj Koreji biće povećan broj stanica za punjenje na 1.200, dok će u ostatku sveta ta brojka iznositi 3.000.
Komentari (0)