Koje gume su bolje? Premijum, kineske ili obnovljene

Istraživanje je sprovedeno uz pomoć novog VW Golfa

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto / Pixabay / Pexels

Nemački TÜV SÜD i švajcarski specijalizovani magazin Auto-illustratedierte sproveli su zanimljivo istraživanje.

Naime, uzeli su premijum gumu Goodyear EfficientGrip Performance 2, kineski pneumatik Goodride SA37 Sport i nemačku obnovljenu gumu King-Meiler STREAX, kako bi ih podvrgli testovima i utvrdili koja je bolja.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Njihove dimenzije su 225/45 R 17 W, a predviđene su za brzine do 270 km/h. Ako se iole razumete u gume lako ste mogli da zaključite da je pobedio Goodyear, ali je zanimljivo videti kako su se pokazali ostali konkurenti.

Rezultati testova

Test je sproveden uz pomoć novog VW Golfa, a već je kočenje na suvom kolovozu od 100 km/h do 0 km/h pokazalo razlike – Goodyearu je trebalo 36 metara, Goodrideu 36.8, a King-Maileru 38.3 metara.

Kada je reč o vlažnom kolovozu (80-0 km/h) najkraći zaustavni put imao je Goodyear (35.1 m), zatim Goodride (40 m) i King-Meiler (40.5 m).

Na jednostavnoj, vlažnoj kružnoj stazi testirana je lateralna izdržljivost – Goodyear je deonicu prešao za 14,33 sekunde, King-Mailer za 14,77, a Goodride za 14,79 sekundi.

Na testnom poligonu za akvaplaning (dubina vode 8 milimetara) neočekivano je pobedio Goodride – sa kineskim gumama Golf je izgubio kontrolu pri brzini od 82,4 km/h, sa Goodyear pneumaticima rezultat je bio 79,3 km/h, a sa King-Mailerom 78,2 km/h.

Pucanje pneumatika

U laboratoriji su sprovedeni testovi izdržljivosti i brzine (270 km/h), kada je pneumatik King-Mailer pukao, dok su ostali konkurenti uspešno prošli ispit.

Kada se saberu svi rezultati, premijum Goodyear se očekivano pokazao najboljim.

Rezultat King-Mailera nije impresivan, ali na osnovu jednog modela ne može se doneti generalizovani zaključak o svim obnovljenim gumama.



Izvor: Objektiv.rs, RevijaHAK.hr

Komentari (1)

Ostavite komentar