Twitter je nedavno potvrdio da razmatra uvođenje pretplatničkog servisa i trenutno ispituje korisnike koji bi to sadržaji mogli da budu podložni naplati.
U zvaničnom dokumentu naveden je niz opcija, uključujući rok od 30 sekundi za editovanje poruka, kao i podešavanje profila.
Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs
U upitniku, koji su pojedini korisnici javno objavili, traži se da rangiraju najvažnije opcije na popularnoj društvenoj mreži.
Traže nove opcije
Šef kompanije, Džek Dorsi, govorio je prvi put o mogućnosti uvođenja pretplate u pojedinim segmentima Twittera, tokom sastanka s investitorima.
Platforma je do sada ostvarivala zaradu prodajom reklamnog prostora, ali se već izvesno vreme suočava sa padom prihoda i traži nove opcije.
“Želimo da osiguramo da svaki nov način prihodovanja bude u saglasnosti s našim oglašivačima”, rekao je Dorsi u julu, prenosi CNN Business.
Od poruka do analitike
Korisnik Twittera, Endru Rot, podelio je skrinšot upitnika i tako otkrio koje bi opcije mogle da budu “premijum”.
Navedene su mogućnosti editovanja poruka, menjanja profila (boje, linkovi i ikone), postavljanja dužih video-snimaka, praćenja analitike, obaveštenja o važnim vestima…
Navodno, korisnici bi mogli i da plate da ne vide reklame na svom feedu, što je osnovni izvor prihoda za Twitter.
After CEO Jack Dorsey confirmed Twitter is exploring a subscription model, the company is conducting user surveys on what type of features they’d like to see in such a service.
Undo send, special badges for profiles and advanced analytics are among the features being considered. pic.twitter.com/hL6T8sdI0s
— Andrew Roth+ (@RothsReviews) July 31, 2020
Komentari (0)