Svako od nas ima pojedine dana kada ne bi ništa da radi i kada je potpuno nezainteresovan za posao, a nekada smo baš orni za rad, ali se na poslu izdešavaju stvari koje nas potpuno izbace iz takta.
U svakom slučaju, loš dan na poslu nije nikome stran, a kako biste se oslobodili tog užasnog osećaja koji može da potraje i nakon radnog vremena, predlažemo vam da isprobate mindfulness tehniku.
Ovaj metod je postao jedan od osnovnih načina opuštanja, podsticanja kreativnosti i mentalnog usavršavanja u najvećim kompanijama na svetu, kao što su Google ili Apple.
Mindfullness poručuje da svako treba da bude svestan lepote i značaja sadašnjeg trenutka.
Taj koncept poručuje ljudima da u svakom trenutku svog radnog vremena mogu nešto novo da nauče, savladaju jednu prepreku, upoznaju novu ideju i pruže sebi i drugima šansu za napredak, piše Love Sensa.
Saznajte koje tri mindfullness metode mogu da vam poboljšaju raspoloženje tokom napornog dana na poslu:
1. Postanite svesni lepote svog posla
Nemoguće je da prihvatite mindfulness kao način poslovanja ako vas posao koji radite ne ispunjava. Sasvim je u redu da imate loše i dobre dane na poslu, da se nekad osećate preopterećno ili da vam neki zadaci ne prijaju. U takvim napadima lošeg raspoloženja možete uradite sledeće:
Razmislite, zašto ste se prijavili baš za ovaj posao?
Koji trenuci vam tokom radnog vremena donose radost?
Uzmite parče papira i napišite spisak stvari koje vaš rad čine smislenim.
Na ovaj način, kada imate težak dan, možete se osvrnuti na listu i podsetiti sa kojim ciljem svakog dana krećete na posao.
2. Oporavite se uz pomoć meditacije
Kada vas na poslu pojave negativna osećanja poput besa, ljutnje, frustracije, razočaranja – meditirajte.
Ponekad je potrebno očistiti um i fokusirati se na ono što je zaista važno.
Napravite 10 minuta pauze tokom radnog vremena, stavite slušalice i slušajte meditativnu muziku, opustite se i meditirajte.
Meditacija, koliko god bila kratka, pomaže da brzo rasteretite um i osećate se osveženo i spremno za nove radne zadatke.
Ove navike ne zahtevaju vreme ni dodatne napore, a učiniće da razvijete svesnost na poslu!
3. Podsetite sebe na svoje uspehe
Često nismo ni svesni koliko smo zapravo uradili na poslu sve dok to ne zapišemo.
Pre nego što krenete kući na papir napišite sve dobro obavljene zadatke, trenutke u kojima ste uživali i sjajne ideje koje ste iskoristili tog dana. Osetičete se produktivno i vaš radni dan će odmah dobiti bolji smisao.
Ovaj papir ostavite na svom stolu i ponovo ga pročitajte ujutru. To će vam dati menatlnu snagu i samopouzdanje da narednog dana napravite dodatne dobre odluke i poslovne poduhvate.
Komentari (0)