Američki košarkaš Kavaj Lenard izgubio je borbu sa “Najkom” oko svog logoa “Kandže”.
Logo se usko povezuje sa Lenardom, ali je američki sud doneo odluku da igrač nije njegov pravni vlasnik. “Kandža” pripada Kavajevom bivšem sponzoru.
Logo predstavlja Lenardove izrazito velike šake, a u njega su “urezani” i inicijali “KL”, kao i broj koji ga prati tokom cele karijere 2.
Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook i Instagram – Objektiv.rs
Nike responded to Kawhi Leonard’s lawsuit today and filed a countersuit of its own. Nike claims that Kawhi created only a rough draft of a concept, and that Nike created the actual “claw design.” Nike’s lawyers attached photos of both. 1/3 pic.twitter.com/gGaNsaZv9s
— Joe Vernon (@JosephGVernon) July 19, 2019
Lenard je tvrdio da je on napravio pomenuti logo dok je nastupao za San Dijego Stejt od 2009. do 2011. godine.
On je tvrdio da je tokom sezone 2011/12, dok je nastupao za San Antonio Sparse kao ruki, predstavio logo “Najkiju” koji mu je tada bio sponzor.
Najnovije sportske vesti čitajte i na našoj iOS i android aplikaciji – Objektiv.rs
Narednih nekoliko godina poznata kompanija bila je zadužena za distribuciju, razvoj i dizajn logoa, ali Lenard je insistirao da je “njegova bila poslednja” kod svake bitne odluke.
Nekima ne vredi pričati! ZVEZDA PREMIJERLIGAŠA pravila žurku i još to OBJAVILA NA INSTAGRAMU!
Stvari su se zakomplikovale 2018. godine, kada je Lenard prešao u “Nju Balans”, a sada je sud i zvanično dodelio prava na “Kandžu” ovom proizvođaču sportske opreme.
“Najk” je priznao da je skicu logoa napravio Lenard 2011, ali dodaje da je njihov logo – upravo “Kandža” oko koje je došlo do spora – značajno drugačija i superiornija od prvobitne skice.
Komentari (0)