OSEĆATE SE KAO BALON? Ovo su saveti koji će rešiti vaš problem

Pravilan unos tečnosti i dobra ishrana su važan preduslov

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto/Pixabay.com

Uzrok nadutosti stomaka mogu da budu određene namirnice, začini, ali i vreme vašeg obroka.

Dobrim kombinovanjem i smanjivanjem unosa pojedinih sastojaka ishrane nadimanje više neće biti vaša briga.

Predlažemo vam nekoliko saveta koji će vam pomoći da se rešite ovog upornog problema.

Foto/Pixabay.com

Voda

Ako u organizam ne unosite dovoljno vode, telo počinje da je zadržava kako bi sprečilo dehidrataciju.

Kako biste izbegli natečenost stomaka, važno je da tokom čitavog dana često unosite pomalo tečnosti.

Ne bi bilo loše i da povremeno grickate voće i povrće koje sadrži puno vode, poput lubenice, dinje, krastavca i pomorandže.

Foto/Pixabay.com

Kafa

Preporučljivo je da započnete svoj dan kafom, jer šoljica tog omiljenog napitka može, pored razbuđivanja, da vam pomogne i da se rešite “suvišnih stvari” iz probavnog i urinarnog trakta.

Foto/Pixabay.com

Alkohol

Ukoliko želiite da izbegnete nadutost, trebalo bi da razmislite i o smanjenju konzumacije alkohola.

Osim što je kaloričan, prevelike količine alkohola mogu dovesti do dehidracije, pa će organizam zadržavati svaki molekul vode koji upije, a ujedno će vas i nadimati.

Foto/Pixabay.com

So

Ljudi različito reaguju na so i poznato je da nije dobro hranu previše soliti.

Ako ste zabrinuti zbog nadimanja, dobro je znati da natrijum ima isto dejstvo na zadržavanje vode u organizmu kao i alkohol, te se preporučuje smanjenje unosa soli.

Foto/Pixabay.com

Večera

Trebalo bi da se naviknete da ranije večeravate, kako bi vaš organizam stigao da svari hranu pre odlaska na spavanje. Sledećeg jutra nećete morati da brinete oko svog stomaka i nadimanja.

Pratite nas i putem iOS i  android aplikacije – Objektiv.rs

ČUVAR VAŠEG ZDRAVLJA: Redovno unosite vitamin D!

Ova moćna kombinacija čuva vaše zdravlje i rešava čak 4 problema!

Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar