Pomoć za bolna stopala: Šest prirodnih načina da se izborite sa ČUKLJEVIMA (VIDEO)

Bolni čukljevi su veoma neprijatni i svaka pomoć je dragocena

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Jacques Alexandre / Alexandre Jacques / Profimedia

Ako imate problema sa čukljevima, za vas je svaki sat u neudobnim cipelama, pravi pakao.

Bolni čukljevi su veoma neprijatni i neće nestati preko noći.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

A sa dolaskom zime i zatvorenih cipela, ovaj problem postaje sve izraženiji.

Srećom, postoji nekoliko prirodnih načina koji mogu da vam pomognu da se izborite sa bolnim čukljevima.

1. Vežbajte s lopticom

Radi se o vrlo jednostavnoj vežbi. Na pod ispod stopala stavite tenisku lopticu pa pomerajte stopala naprid-nazad. Ponavljajte tri do pet minuta sa svakim stopalom. Ova vežba je dobra čak i ako nemate čukljeve, jer je veoma opuštajuća i smanjuje grčeve.

2. Vežbajte s peškirom

I u ovom slučaju se radi o laganoj, a efikasnoj vežbi. Stavite peškir na pod pa ga hvatajte i vucite prema sebi, samo nožnim prstima. Vežbu ponovite pet puta, a možete je raditi dok sedite ili stojite.

Ova vežba jača stopala i održava prste fleksibilnim.

prirodni lek za trnjenje ruku i nogu
Foto: Shutterstock

3. Prebacite težinu na prste

Vežba se izvodi u stojećem položaju s blago savijenim kolenima. Polako podižite pete od poda dok težina tela ne bude samo na prstima.

Imajte na umu da ova vežba nije lagana i može da bude pomalo bolna i neprijatna, ali ipak biste morali da pokušavate, pa koliko uspete da uradite. S vremenom će vam mišići nožnih prstiju ojačati, a zglobovi će početi da se poboljšavaju.

4. Držite stopala u toploj vodi

Nakon stresnog i užurbanog radnog dana, stopala će vam biti zahvalna ako ih potopite u lavor s toplom vodom i dodatkom Epsom soli. Uronite noge u vodu do zglobova i ostanite tako 10 do 15 minuta.

Epsom so (gorka so) je bogata magnezijumom koji je odavno poznat kao važan mineral za oko 300 biohemijskih reakcija u telu, od ravnoteže nivoa šećera u krvi, sinteze DNK do opuštanja mišića, ublažavanja grčeva i kožnih upala, rešavanja zatvora…

Foto: Andriy Popov / Panthermedia / Profimedia

5. Masirajte stopala maslinovim uljem

Masaža stopala jednom ili dva puta dnevno dobra je za održavanje fleksibilnosti zglobova na nožnim prstima. Stopala i prste masirajte toplim maslinovim uljem 15 minuta, brzo ćete osetiti da se cirkulacija u prstima poboljšava.

6. Stavite kurkumu na čukljeve

Kapsaicin je glavni sastojak mnogih krema namenjenih za ublažavanje bolova i upala. Taj sastojak nalazi se i u kurkumi. Pomešajte kurkumu sa malo vode tako da dobijete gustu pastu pa nanesite na čukljeve, zamotajte noge i ostavite preko noći.

Pogledajte video sa predlozima vežbi za čukljeve:

BONUS VIDEO:

 

Izvor: Objektiv.rs, 24sata.hr

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar