Osnivač kompanije Oculus VR (danas u vlasništvu Facebooka), Laki Palmer, izneo je nesvakidašnji stav na Twitteru.
“Koncept video-igara s ozbiljnim fizičkim posledicama, poput smrti, spada u segment naučne-fantastike. S obzirom na popularnost motosporta i drugih ekstremnih disciplina, zašto?”, napisao je.
The concept of videogames with physical consequences as severe as death are a sci-fi staple, but seen as beyond the pale in real life. Given the popularity of motorsports, extreme athletics, etc: Why?
— Palmer Luckey (@PalmerLuckey) March 9, 2021
Minimalan rizik
Developeri igara se godinama trude da prenesu što realističniju sliku, kako bi pojačali gejmersko iskustvo, ali Palmerov koncept deluje previše ekstreman.
Da li biste igrali znajući da možete zadobiti teške povrede, ako se slupate u virtuelnom trkačkom bolidu?!
Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs
Palmerovi pratioci na Twitteru smatraju da privlačnost video-igara leži u tome da minimizira rizik od povreda ili smrti, a pojačava uzbuđenje i adrenalin, prenosi Zimo.
Za pojedince, glavna prednost je mogućnost ispunjenja fantazija, poput vožnji auto-trka, ili osvajanja svemira.
Objektiv je ranije pisao o Palmerovoj novoj kompaniji Anduril i razvijanju borbenih dronova, koji su aktivni u britanskoj armiji.
Komentari (0)