Proizvođač iz Maranela isporučio je tokom prošle godine širom sveta 10.131 automobila, uz skok prodaje od 9,5 odsto u odnosu na 2018.
Najviše automobila sa značkom propetog konja otišlo je kupcima u regionu EMEA (obuhvata Evropu, Bliski istok i Afriku), čak 4.895, uz rast prodaje od 16 odsto na godišnjem nivou.
Amerikancima je u 2019. isporučeno 2.900 Ferrarija, uz pad od 3 odsto, dok je u Kini (računajući i Hongkong i Tajvan) plasirano 836 vozila, što predstavlja rast od 20 odsto u odnosu na 2018.
U zemlje azijsko-pacifičkog regiona u 2019. stiglo je 1.500 novih Ferrarija (+13 odsto).
Kompanija je saopštila da je prodaja modela sa V8 motorima porasla za 11,2 odsto, a onih sa V12 pogonskim jedinicama za 4,6 odsto. Ferrari planira da u periodu 2019-2022. lansira 15 novih modela, od kojih su neki već predstavljeni, pa se očekuje dalji rast prodaje u budućnosti.
Komentari (0)