Spoj virtuelnog sveta i zadovoljstva: Kako smo počeli da vodimo LJUBAV na društvenim mrežama?

Mnogi socijalne medije koriste kao platformu gde oslobađaju svoju seksualnost

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto/Pixabay/StockSnap

Skoro 4 milijarde ljudi na planeti aktivno koristi društvene mreže.

Socijalni mediji su postali sredstvno putem kojeg mnogi održavaju svoje kontakte, a neki na ovaj način održavaju i svoje romantične ili seksualne veze.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Katrin Tidenberg i Emili van der Nagel su provele godine rada istražujući seksualne navike ljudi na društvenim mrežama – pričajući sa različitim profilima ljudi o golotinji, sajberseksu, sekstingu, erotici…

One su došle do tri najvažnija zaključka o tome na koji način upražnjavamo seks onlajn, a da toga nismo ni svesni, piše cosmopolitan.com.

Foto/Pixabay/StockSnap

1. Oslobađajući efekat

Deljenje provokativnih slika na društvenim mrežama pomaže većini ljudi da se izraze, da istraže svoj identitet i prevaziđu određene prepreke kod svog samopouzdanja. Pronalaženje sličnih ljudi, koji vole iste (nekima čudne) stvari kao oni, uverava ih da je sa njima sve u redu i da postoje mnogi ljudi koji su ljubitelji sličnih stvari. Čitanje o tuđim seksualnim iskustvima i bolestima može da pomogne pojedincima i parovima da prevaziđu anksioznost i pronađu zadovoljstvo i  radost u seksu.

2. Manja emocionalna inteligencija

Mnogi biraju da svoj seksualni život drže što je više moguće privatnim, ne objavljujući slike sa svojim partnerima i ne mešajući svoj život na društvenim mrežama sa realnim životom. Ovo nije neiskren potez, već na ovaj način jednostavno ljudi sa većom emocionalnom inteligencijom funkcionišu – odvajajući previše privatne stvari od obične socijalizacije.

Foto/Freepik/standret

3. Promena načina na koji delimo stvari

Postoje dva dobra načina na koji ljudi mogu da dele svoj preterano seksualni sadržaj. Prvi – umesto na javni profil, eksplicitnije slike šalju u inboks ili u grupne četove. Drugi – umesto javnog profila, pravi se zaključan, privatni profil, najčešće pod pseudonimom, gde se deli sadržaj samo sa ljudima koje želite da imate na tom profilu.



Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar