Ah te modne ludosti: Boli,kako izgledaju, a još više koliko koštaju

Osim što su apsurdni aksesoari, prosto se brendovi utrkuju ko će im više nazidati cenu

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Printshoot/Video/Instagram@indiatimesworthandindiatimes

Modni kreatori čini se nekada kao da namerno provociraju- od pocepanih farmerki, ili onih koje izgledaju kao dobro zamazane farbom nekog majstora, do ishabanih dukseva sa rupama ili patikama koje izgledaju kao da ih je neko ostavio pored kontejnera. Na red su došli aksesoari, koji su inspirisani ambalažom. Nije prvi put da su dizajneri našli inspiraciju sa polica u samoposluzi ili u brzoj hrani. Prvo ih prošetaju poznati, na nekom bitnom događaju, a onda se polako sele na ulice. Promovišu ih influenseri, originale, a verne kopije obični ljudi, naravno zbog cena. Ko bi dao 1850 dolara za torbu koja izgleda kao prazna kesica čipsa, a potpisuje je Balenciaga. I Louis Vuitton se kiselo našalio sa svojim modnim sledbenicima, ponudivši torbicu u vidu dobro poznate Mc Donalds kese za poneti, ali koja vredi skoro 3000 dolara.O ukusima nekada ne treba raspravljati, ali o ceni svakako. Ovo je siguran način da svi pričaju o tome.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Indiatimes Worth (@indiatimesworth)



Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar