U prvom polugodištu je prodaja Audija, uključujući i brendove Bentli i Lamborgini, u Evropi porasla za 24 odsto, a u Sjedinjenim Državama za 30 odsto. Nasuprot tome, na važnom kineskom tržištu plus je bio samo dva odsto.
Audi je u prvoj polovini godine povećao prodaju automobila, ali mu je istovremeno profit opao u odnosu na godinu pre. Promet je porastao za 14,4 odsto, na 34,2 milijarde evra, a zarada je na kraju bila 3,3 milijarde evra, za više od četvrtine manja, saopštila je u petak Folksvagenova filijala u Ingolštatu.
Negativan efekat su imale neke investicije, a uz to je Audi 2022. još profitirao od viših cena polovnih automobila, objasnio je finansijski direktor Jirgen Ritersberger.
U prvom polugodištu je prodaja, uključujući i brendove Bentli i Lamborgini, u Evropi porasla za 24 odsto, a u Sjedinjenim Državama za 30 odsto. Nasuprot tome, na važnom kineskom tržištu plus je bio samo dva odsto, pošto je već i prošla godina bila problematična.
Prvi kvartal je isto bio slab, ali je u drugom Audi ponovo imao snažniji rast od 20 odsto – doduše samo u poređenju sa tankim brojkama iz prošle godine, kada je još bilo problema zbog epidemioloških mera.
“Sve u svemu, prva polovina godine je prošla dobro”, rekao je Ritersberger. Istovremeno je priznao da je ponuda električnih automobila u Kini trenutno slaba i da je konkurencija koja nudi jeftinije automobile žilava. Ipak, Audi planira nove modele.
Komentari (0)