Hyundai neće prestati sa prodajom ICE automobila u Evropi (motori s unutrašnjim sagorevanjem) sve do 2035, što je prilično kasno ako znamo da većina rivala prelazi na struju najkasnije do kraja dekade.
Ipak, korejska kompanija ne zaostaje u segmentu elektrifikacije (nikako!), a najnoviji primer je limuzina Ioniq 6 koja donosi “siluetu za novu eru”.
Detalji u magli
Pomenuli smo četvorotočkaša premijum klase, ali šta je s jeftinijim modelima, bližim prosečnom kupcu?
Odgovor stiže u vidu najave da kompanija radi na pristupačnom gradskom vozilu, čija bi cena bila ispod 20.000 evra.
Detalji nisu otkriveni, ali se spekuliše da će biti baziran na Hyundai i10 i prilagođen strogim propisima EU.
“Ofanziva” u najavi
S ovakvom cenom, Hyundai bi mogao da se takmiči sa Volkswagen grupom koja priprema seriju EV-a, pod svojim brendovima VW, Škoda i Cupra.
Korejski gigant planira da lansira čak 11 automobila s električnim pogonom u Evropi, i to pre kraja 2030, podseća Motor1.
Ovakva “ofanziva” ne treba da iznenađuje ako znamo da 16% ukupne prodaje Hyundaija na Starom kontinentu, u prvoj polovini 2022, pripada EV segmentu.
Na kraju, pomenimo da Korejci ulažu ogromna sredstva i u razvoj pogonskih sistema na vodonik. Najbolji primer je koncept N Vision 74, o kojem više možete OVDE pročitati.
BONUS VIDEO:
Komentari (0)