BURA zbog donjeg veša: “Ekstrim intimo” na meti osuda žena – “to me je razljutilo” (FOTO)

Javnost ne prestaje da komentariše i analizira koju poruku je zapravo pomenuti brend hteo da pošalje

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Masa Bandjur ,Printscreen

Brend donjeg veša “Ekstrim intimo” lansirao je novu kampanju “(Ne)savršena”, međutim, svoje rublje nude samo u veličinama od 36 do 44 – što isključuje ogroman broj žena koje nose manje ili veće veličine od navedenih. Upravo na to je ukazala di-džej Vanja Bursać, postavivši im pitanje: “Je l’ ima broj veći od XL, nemojte da se blamirate ako nemate da ste body positive?”.

Upravo ovo njeno pitanje je napravilo pravu pometnju nakon što je iz “Ekstrim intima” stiglo nekoliko vrlo razočaravajućih odgovora.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

– Uh, osećamo dosta negative u ovom komentaru i žao nam je zbog toga. Nije nas blam našeg asortimana, naprotiv, preponosni smo na modele, krojeve. Znamo da neće svako naći odgovarajući artikal i da nisu svi kupci našeg brenda, ali nije bitno, naš cilj nije da prodamo robu, već da pošaljemo mnogo jaču i važniju poruku, a to je da je svaka žena savršena, bez obzira na to koji broj nosi – kazali su iz ove kompanije.

KUPI ZA PRIJATELJE AKO NEMA ZA TEBE

Međutim, Vanja im je kazala da ovim potezom vređaju one koji se ne uklapaju u njihov koncept. Ipak, potom je usledio hladan tuš.

–  Zaista nam je žao, Vanja, što smo ušli u ovakvu prepisku, ali što reče Balašević, samo lepo i možeš ružiti… I voleli bismo da stanemo ovde, da ipak ostavimo fokus na pregršt pozitivnih komentara i da širimo pozitivnu energiju, jer to i jeste poenta svega što radimo. Hvala ti na kritici, primili smo je i nadamo se da ćeš nekome kupiti poklon kod nas, ako već nemamo veličinu za tebe, jer kvalitet je zaista nesporan, materijali su prirodni, a za krojeve i modele dobijamo samo pohvale od svih (ne)savršenih dama – bio je odgovor.

Brend “Extreme intimo” se SPRDA sa potrošačima: Tvrde da imaju sve brojeve, pa svejedno traže PARE (FOTO)

NEMAMO GDE DA PAZARIMO STVARI

Vanja Bursać za Objektiv navodi da nije htela da bude uvredljiva.

– Kada su mi odgovorili “nemoj da si negativna”, to me je razljutilo. Nikad se nije radilo samo o meni, mora se posmatrati šira slika. Postoje devojke koje nose XXS i koje nose A korpe, koje retko gde postoje. Tu ima dosta problema koji se nameću. Postoje žene koje moraju da nose odeću s tinejdžerskog odseka jer su prosto sitne građe. Donji veš nije jedina vrsta robe koja joj je nedostupna u većini radnji, a postoji problem cene i stila odeće. Recimo, treba ti nešto za svadbu – a prosto nemaš da kupiš. Ne možeš sebi da kupiš lepu haljinu. I sve je mnogo skuplje, a izbor je krajnje ograničen – kaže Bursaćeva.

Foto: Printscreen

“AKCENAT NA RAZLIČITOSTI”

Nakon pitanja Vanje Bursać, društvene mreže su “eksplodirale”, a javnost ne prestaje da komentariše i analizira koju poruku je zapravo pomenuti brend hteo da pošalje, a potom su se oglasili iz kompanije “Jasmil d.o.o.” čiji je “Ekstrim intimo d.o.o”.

– Naša želja je bila da akcentujemo različitost tela i oblika, da prikažemo da različite žene mogu predivno da ponesu naše modele i jako nam je žao što je akcenat “body positive” stavljen na veličinu brojeva. Tu je došlo i do nerazumevanja sa Vanjom i iskreno nam je žao zbog toga. Mi nismo reagovali na komentar na najbolji mogući način i jako nam je žao što je sve otišlo u pogrešnom smeru – navode iz “Jasmila”.

Piše: Nikolina Marić

BONUS VIDEO: 

OVU I DRUGE AKTUELNE PRIČE PROČITAJTE U ŠTAMPANOM IZDANJU ZA 27. JANUAR

Foto: Objektiv.rs

 

Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar