“OTROVAĆEMO ceo Beograd”: Promoterka u prodavnici videla šta ljudi TRPAJU u korpe – morala je da reaguje

Ona je opisala na šta sve potrošači moraju da obrate pažnju prilikom kupovine, i da "ne padaju" na trikove

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto :Shutterstock

Navika gledanja roka trajanja i više je nego pametna! Akcija! 1 + 1 gratis! 50% popusta! Nikad veće sniženje! Promocija! Ovo su samo neki od mamaca za potrošače, na koje, mahom oni i nasedaju! Ipak, posebnu pažnju trebalo bi obratiti upravo na one proizvode koji su na neki način istaknuti. Verujte na reč.

Promoterka u jednom marketu u Beogradu je 2017. godine opisala na šta sve potrošači moraju da obrate pažnju prilikom kupovine.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

– Sa dugogodišnjim iskustvom promoterke provalila sam im sve fore i fazone. Supermarketi, ti giganti, na svaki način spremni su da vam „uvale“ proizvod. Jer – cilj opravdava sredstvo.

Tako je mnogima lakše da, umesto komplikovane procedure povrata namirnica dobavljaču koje su pred istekom roka trajanja, iste prodaju potrošačima po nižim cenama. Iste cene predstavljaju kao „neviđene popuste“, a da ne pričamo o tome da je čak i ta snižena cena daleko veća od nabavne. Jer – moraju i oni u svoj džep da stave neki dinar.

Foto: Shutterstock

Tako sam bila svedok toga da su u jednom od najpoznatijih srpskih lanaca, parizer poznatog srpskog dobavljača, prodavali dva komada po ceni jednog. Umotani trakom „1 + 1 gratis“ oni su vrištali sa polica, a potrošači su ih besomučno trpali u korpe.

Nije me mrzelo da pogledam o čemu je reč. Tada sam shvatila da je navika gledanja roka trajanja i više nego pametna! Rok tih salama isticao je sutradan. Kako sam bila u unifomi druge firme, nisam smela da upozorim ženu sa dvoje dece koja je trpala tri ta paketa u korpu. Rekla bih joj – „ženo ne radi to, truješ decu“, ali nisam smela ni da pisnem. Zbog iste situacije na svom radnom mestu sam mesec dana kasnije rizikovala otkaz.

Foto: Profimedia/ Alamy / Jerome Cid

U uniformi mlekarice i kikicama moj zadatak tog dana, da bih ostvarila najbolju prodaju u toj regiji marketa, bio je da prodam dve palete sira kompanije za koju sam radila. Mislim se – ok, šta je to za osam sati. za čas ću ja to! Ali onda…

– Znaš mila, rok ističe sutra, pa ćemo prodavati „1 + 1 gratis“. Znači lepimo traku, i dva komada dajemo po ceni jednog – rekla mi je komercijalista. I tada – mrak na oči. Ne verujem. Mlečni proizvod, pred istekom roka trajanja. Super, otrovaćemo celu prestonicu!

Pa onda se mislim, nije sve tako crno. Nisu ljudi toliko glupi. Gledaće rok čak i ako ja probam da im uvalim. Jok! Kako su videli gratise, krenula je oko mene prava makljaža! Ljudi su se tukli, i sireve u korpu trpali kao da će ga jesti narednih 10 godina! Da je džabe, ne bi grabili toliko. Trud oko prodaje tog dana bio je nula, a priznajem, za neke sam čak i odmagala. Kako sam videla da majke sa decom trpaju isti sir u korpe, rekla sam tiho, svaki put rizikujući posao: „nemojte“.

Na upitan pogled samo sam im okretala deklaraciju sa rokom. Zahvalne su dolazile, a ja mirna, jer – bar najmlađe nećemo trovati. Pazite šta kupujete – zaključila je ona.

BONUS VIDEO



Izvor: Espreso

Komentari (8)

  1. Dada promoterka treba da bude 'moralna gromada', za dnevnici od 15 eur, a dir prodaje car jer je sve rasprodao i na 2000 eur plate još i bonus dobio. Ako ljudi nemaju mozga i ne zanima ih rok trajanja proizvoda, što bi ova glumila humanitarku?

    Odgovori
  2. Zaista ne vidim koji je problem i zašto se toliko drami. Logično je da se pogleda rok trajanja i sastav proizvoda. Niko vas ne tera da kupujete takve proizvode.

    Odgovori
  3. Malo se preteruje sto se tice pojedinih mlecnih proizvoda, narocito sireva. Mnogi mlecni proizvodi, narocito tvrdi sirevi imaju duzi rok trajanja od navedenog na etiketi. Bitno je kada se kupuju da je ambalaza jos pod vakumom. Slicno se moze reci i za suhomesnate proizvode, ne na one barene.

    Odgovori

Ostavite komentar