Poslednja istraživanja među mladima pokazuju da mnogi od njih, kada odrastu, ne žele da budu policajci, astronauti ili vatrogasci, već jutjuberi i influenseri.
Zanimanje, koje do nedavno nije ni postojalo, toliko je popularno da i odrasli pokušavaju da se probiju na tržištu.
Među brojnim influenserima, i onima koji pokušavaju da to postanu, mali je broj zaista uspešnih, tačnije dovoljno uticajnih da ostvare profit.
Onlajn kalkulator
Ako se pitate koliko je potrebno pratilaca, pregleda i sponzorskih objava da bi živeli od društvenih mreža, posetite web-stranicu Lickd.co.
Tamo ćete pronaći kalkulator (baziran na predviđanjima u industriji), koji “izračunava” aktivnosti na osnovu zadatih godišnjih primanja.
Cifre se odnose na SAD i nisu prilagođene našim prostorima, ali daju okvirni uvid o minimalnim brojevima pratilaca i objava, prenosi Zimo.
Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs
Komentari (0)