Zapušen filter goriva: Koji su simptomi i kada ga zameniti?

Može prouzrokovati lošiji rad vašeg ljubimca, ali i veću potrošnju

Foto: Wavebreakmedia ltd / Panthermedia / Profimedia

Filter goriva ima jednostavan i važan zadatak – sprečiti nečistoće (prašina, čestica korozije…) da stignu do motora automobila.

Smešten je u rezervoaru, blizu njega (noviji modeli) ili na cevovodu do agregata.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

U današnjem tekstu bavimo se simptomima nefunkcionalnog filtera, koji može prouzrokovati lošiji rad vašeg ljubimca, ali i veću potrošnju.

Nejednak rad motora

U slučaju zapušenog filtera motor dobija manje goriva, pa su mogući problemi pri startovanju. Dok je vozilo u “leru”, osetićete poteškoće u radu (po zvuku i vibracijama motora).

Jedan od simptoma je rast temperature motora, kao i nejednak rad tokom ubrzavanja četvorotočkaša, prenosi Revija HAK.

Ako niste dovoljno iskusni u “osluškivanju” automobila, tu je žuta lampica na instrument tabli da vas upozori.

Filter goriva menja se između 40.000 i 60.000 kilometara, u zavisnosti od proizvođača. Stručnjaci sugerišu da obratite pažnju na njegovo stanje, jer je važan deo pogonskog sistema.

Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

Ostavi komentar

Ostavite komentar