IZNAD MADONE I BIJONSE

Ona je NAJBOGATIJA pevačica na SVETU: Novac joj nije donela samo MUZIKA

Od ovog biznisa ubira najveći prihod

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
foto:Printscreen/Youtube/MsMojo

Pevačica Rijana proglašena je za najbogatiju pevačicu na svetu!

U ovogodišnjem izveštaju magazina Forbs, Rijana je proglašena za najbogatiju, a njena imovina procenjena je na 600 miliona dolara!

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Pevačica nije snimila studijski album već tri godine, ali ona svakako zarađuje mnogo novca.

Pored muzičkih projekata, Rijana je od 2017. godina i u kozmetičkim, tačnije, ona je osnovala kozmetičku marku i proizvodnju Fenti pretprošle godine. Interesantno je i to da je ona na ovoj listi pretekla Madonu i Bijonse.

 

 

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

 

savage show lip combo vibes! all from the new @fentybeauty limited edition minis!! #STUNNA & #GLOSSBOMB ???

Објава коју дели badgalriri (@badgalriri) дана

Tridesetjednogodišnja pevačica dosta vremena i novca uložila je u kompanije koje se bave proizvodnjom donjeg veša, garderobe i kozmetike.

Kompaniju „Fenti” osnovala je u septembru 2017. godine i procenjuje se da su već posle nekoliko nedelja prihodi iznosili oko 100 miliona dolara. Prošle godine ova kompanija prihodovala je 570 miliona dolara, navodi Forbs.

Stručnjaci kažu da je Rijana pametno uložila novac.

“Na svetskom nivou kozmetička industrija vredi oko 480 milijardi dolara. U Velikoj Britaniji ova industrija vredi 17 milijardi dolara”, kaže Hana Simons iz kompanije “Euromonitor internešenel”, koja se bavi istraživanjem tržišta, ističe Bi-Bi-S.

Njihov posao je praćenje industrije lepote i kozmetičkih proizvoda.

 

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

 

Ima try my best to be humble about this but, @fentyskin is coming July 31st exclusively at FENTYSKIN.COM!! Y’all ain’t hear it from me ? but you can shop it early if ya drop me your email through the link in my bio…

Објава коју дели badgalriri (@badgalriri) дана

“Njen uspeh ne zasniva se samo na muzici, iako je zahvaljujući njoj došla na veliku scenu. Rijanine kompanije postale su važne na tržištu. Ona je povezana sa obožavaocima preko društvenih mreža i stalno ih obaveštava o novim proizvodima”, dodaje Simons i ističe da Rijana pažljivo bira poslovne partnere. Ona je uložila novac i u proizvodnju donjeg veša, a kruna njenog uspeha jeste saradnja sa slavnom francuskom modnom kompanijom “Luj Viton” (LVMH).

Simons smatra da je jedna od ključnih stvari to što se Rijana obraća raznovrsnoj publici.

“Mnogi koji kupuju njene proizvode ne slušaju njenu muziku. Rijana je na velikoj sceni već 15 godina. A oni koji kupuju proizvode pripadaju i starosnoj grupi od 16 do 19 godina.”

Po ugledu na inostrane koleginice, i neke od naših pevačica pokrenule su svoje linije šminke i kozmetičke kompanije, poput Emine Jahović i Maje Berović.



Izvor: Objektiv.rs, Politika

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar