Zdrav doručak sa ananasom: Lako se sprema, ubrzava metabolizam, doprinosi vitkoj liniji

Obrok nakon kojeg ćete se dugo osećati sito

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto/Pixabay.com

Pored brojnih dijeta koje se baziraju upravo na unošenju ananasa uz svaki obrok, ovu voćku treba jesti i zbog njenog lekovitog dejstva.

Ananas pored ubrzavanja metabolizma i činjenice da vam pomaže da se oslobodite za kratko vreme viška kilograma, sadrži i korisne vitamine i minerale.

Ovo je recept koji se sprema lako i brzo, zbog čega je vrlo zgodan za doručak. Potrebno je samo par minuta za pripremu i zato ne treba da preskočite najvažniji obrok u toku dana, uz obrazloženje da niste imali vremena.

Ovsene pahuljice su idealne za osobe koje žele da smršaju, za one koji imaju problema sa probavom ali i kod obolelih od dijabetesa zbog niskog glikemijskog indeksa.

Najveći procenat vlakana nalazi se upravo u ovsenim pahuljicama i  mekinjama. One su odgovorne i za dug osećaj sitosti. Vlakna apsorbuju tečnost (25 puta više u odnosu na svoju težinu) u crevima i formiraju supsancu koja je slična gelu. To zapravo znači da se kašika mekinja koja ima 20 g pretvara u 500 g materije. Ova materija ispunjava stomak i daje osećaj sitosti.

Foto/Pixabay.com

Sastojci:

– 250 g ovsenih pahuljica

– 2 kašike badema

– 2 kašike mekinja

– 320 g ananasa

– 400 ml vode

– šaka sezonskog voća

Foto/Pixabay.com

Priprema:

U posudu sipati oceđeni sok od ananasa, dodati 400 ml vode i staviti da prokuva.

Neposredno pre nego što prokuva, dodati ovsene pahuljice i mekinje.

Uz lagano mešanje kuvati 2-3 minuta. Skinuti sa vatre, dodati seckane bademe i kockice ananasa. Možete dodati i drugo sezonsko voće na kraju.

Servirati u tople činije.

Prijatno!



Izvor: Objektiv.rs, rs.n1info.com

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar