Italijani besni i razočarani: Korišćene fotografije IZ SRBIJE kako bi se oživeo turizam TRENTINA

Dve od osam forografija za turističku kampanju Trentina nastale su u Srbiji

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto/Youtube/Screenshot

Za nacionalnu reklamnu kampanju italijanskog regiona Trentino-Alto Adiđe, za turističku sezonu po izlasku Italije iz blokade usled korona virusa, upotrebljene su fotografije Srbije, preneli su italijanski mediji.

Dve od osam forografija za turističku kampanju Trentina nastale su u Srbiji, a na jednoj od njih je Oblačinsko jezero, koje je, kako navodi portal trentotoday.it, “u srcu Balkana”.

Un commento di Failoni del 5 giugno scorso, una doppia pagina sul quotidiano del 6 giugno, quando già tra le 24 e le 48 ore precedenti era emerso come quegli scatti siano stati acquistati online

Posted by Il Dolomiti on Среда, 10. јун 2020.

Pored razočaranja mnogih u Trentinu zbog nesmotrenosti, ta greška izazvala je burne reakcije i zbog toga što fotografije nisu ekskluzivne već su preuzete sa onlajn servisa i mogu biti upotrebljene i u drugim kampanjama.

“Novi početak Trentina sa slikama Srbije”, naslov je teksta portala ildolomiti.it koji ukazuje na grešku u kampanji kojom je jezero Kaldonaco pedstavljeno fotografijom Oblačinskog jezera.

Lokalni mediji ističu da, uprkos gafu sa dve slike iz Srbije, ostalih šest upotrebljenih u reklamnoj kampanji jeste nastalo u Trentinu.

RE SPI RA ?
La gioia ha un profumo.

Prosegue l’importante campagna promozionale per la stagione estiva organizzata da…

Posted by Roberto Failoni on Петак, 05. јун 2020.



Izvor: Tanjug

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar