Luksuzni brend nema milosti: Hermes teret carina prebacuje direktno na kupce

Prodaju Hermesa u prvom tromesečju opteretilo je kontinuirano usporavanje kineskog tržišta

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto/Printscreen/hermes.com

Francuski luksuzni brand Hermes odlučio je da u potpunosti prebaci teret američkih carina na svoje imućne kupce, objavio je u četvrtak finansijski direktor kompanije, dok je istovremeno sama kompanija izvestila o rezultatima prodaje za prvo tromesečje koji su blago podbacili očekivanja tržišta.

– Potpuno ćemo nadoknaditi uticaj ovih novih carina povećanjem naših prodajnih cena u Sjedinjenim Američkim Državama od 1. maja, kroz sve naše poslovne linije – izjavio je finansijski direktor Erik du Halguet.

Prodaju Hermesa u prvom tromesečju opteretilo je kontinuirano usporavanje kineskog tržišta, iako su njihovi rezultati i dalje bolji od konkurencije.

Inače, početkom nedelje, LVMH, vodeća grupacija u luksuznom sektoru, izvijestila je o padu prodaje od 5 odsto u svojoj ključnoj diviziji mode i kožne galanterije, što je omogućilo Hermesu da preuzme poziciju najvrednije luksuzne grupacije po tržišnoj kapitalizaciji, prenosi Rojters.

U jeku trgovinskog rata koji je pokrenuo američki predsjednik Donald Trump svojim carinama, porodično vođeni Hermes oslanja se na svoju cenovnu moć te će dodati oznaku premium na sve proizvode koje prodaje u Sjedinjenim Američkim Državama.

Izvor: Poslovni dnevnik

Komentari (0)

Ostavite komentar

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!