Francuska agencija za zaštitu potrošača saopštila je da je Apple pristao da plati 25 miliona eura jer nije obavijestio korisnike telefona iPhone da bi unapređenje softvera moglo da dovede do usporavanja rada starijih uređaja.
Skandal je izbio 2017. godine, kada je američki tehnološki gigant priznao da njegov najnoviji operativni sistem usporava rad starijih modela, čije su baterije oslabile.
Kritičari smatraju da je kompanija pokušala da primora korisnike da kupe nove telefone brže nego što je to neophodno, a Apple je morao da izmeni softver i ponudi popuste za zamenu baterija.
Apple je saopštio da pozdravlja dogovor sa agencijom za zaštitu potrošača. Sporazum omogućava kompaniji da izbegne potencijalno neprijatno javno suđenje.
– Naš cilj je uvek bio da pravimo sigurne proizvode na zadovoljstvo klijenata, a proizvodnja iPhone-a, koji traju što je moguće duže, važan je deo toga – poručili su američke kompanije.
Komentari (0)