“Ne ulazi, ne kupuj, bojkotuj”, Efektiva pozvala na poslednji nedeljni bojkot: “Mile ne voli DIS(ko)”

Najavili su da će uskoro dogovoriti naredne korake

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
prodavnica
Foto: Pixabay/Tariq Abro

Udruženje za zaštitu potrošača “Efektiva” pozvalo je ove nedelje na bojkot novog trgovinskog lanca zbog visokih cena, a reč je o DIS-u.

Iz ovog udruženja pozvali su potrošače da bojkotuju ovaj trgovinski lanac od ponedeljka, 24. marta, do nedelje, 30. marta. Takođe, najavili su da je ovo poslednji nedeljni bojkot.

“Videli smo da je DIS smanjio plate zaposlenima, u rasponu od pet do 10 odsto. Kao razlog, naveden je pad prometa, što je valjda krivica zaposlenih, koji potrošačima treba da igraju striptiz. Umesto da rukovodstvo snizi cene i učini ih prihvatljivim potrošačima… Bojkot, i to zaslužen”, navedeno je u saopštenju “Efektive” objavljenom na Instagramu.

Najavili su da će uskoro dogovoriti naredne korake.

Podsetimo, do sada je održan nedeljni bojkot četiri trgovinska lanca. Prve nedelje bojkotovane su prodavnice Delezea u koje spadaju Maxi i Shop&Go, naredne nedelje bojkotovane su Merkator prodavnice, zatim je na redu bio Lidl, a prošle nedelje Univerexport.

Izvor: Objektiv.rs

Komentari (1)

Ostavite komentar

  1. Od ovog udruženja sam očekivao zaključke na bazi činjenica, umesto toga, serviraju politikansku priču, da su "videli" da je trgovačkom osoblju smanjena plata zbog smanjenog obima prometa. U kom mesecu je smanjena plata i zašto nije smanjena u prethodnom mesecu, ako obim prometa direktno utiče na visinu plate? Činjenca je, da je funkcija tražnje najveća, kad je cena nula, ali kako pokriti zavisne troškove dopreme, radne snage, komunalnih usluga itd? Ta dama, čiju ste platu videli, neka vam objasni šta je prihvatila zasnivajući radni odnos i kome je to ponudila striptiz. Nećete da vidite, da se masa samostalnih trgovinskih radnji snabdeva po maloprodajnim cenama u DIS-u, Metrou, Univerexportu itd., pre svega njihovim robnim markama i iste plasira u svojim marketićima po daleko većim cenama... Sve me ovo podseća na onaj američki vic, kad mušterija kritikuje trgovca da mu je skuplji maslac nego kod konkurencije, a ovaj je pita, ima li on maslaca na rafu? Kad mu je rekla da trenutno nema, e gospodjo, kad i ja ne budem imao tu robu na rafu, kod mene će cena biti nula. Da se razumemo, ne branim ih ja. U moje vreme, marža na pilećem mesu je bila maksimirana na 7%. Danas u samousluzi kad trgovac od celog pileta napravi rasek, zaradjuje gotovo toliko, da mu ne treba ni tih 7%.

    Odgovori