Na društvenoj mreži X (ex Twitter) pojavili su se prevaranti koji se lažno predstavljaju kao agenti korisničke podrške, piše Guardian.
Naime, kako prenosi Guardian, pojedini korisnici koji su od agenata korisničke podrške tražili povraćaj novca ili neke slične usluge, nailazili su na prevarante, koji su preko lažnih, a verifikovanih naloga sa “plavom kvačicom”, od njih uzimali podatke o platnim karticama i bankovnim računima.
Žrtve su, navodi Guardian, naivno verovali da ih kontaktira prava korisnička podrška, jer je nalog bio verifikovan. Treba imati na umu, upozorava se, da je promenjen način verifikacije naloga, te da “plavu kvačicu” može da kupi svako ko plati 13 evra mesečnu naknadu preimenovanu iz ”Twitter Blue” u ”X Premium”.
Preduzeća plaćaju ovu uslugu 1.100 evra mesečno i dobijaju zlatnu kvačicu, ali se ne navodi da li su nalozi pretplatnika prethodno provereni.
Stručnjaci zato epeluju da korisnici, pre nego ulože žalbu ili dobiju poruku “korisničkog servisa” dobro provere da li je u pitanju zvanični nalog kompanije, a ukoliko nisu sigurni, treba da kontaktiraju firmu preko zvaničnog sajta i nikako ne treba lične podatke i podatke sa platne kartice da daju neproverenim osobama i nalozima na mrežama.
Komentari (0)