Strogo čuvana tajna: Otkriveno zašto se ubila legenda Formule 1!

Bivši prvi čovek Formule 1 izvršio je samoubistvo u svojoj kući

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Fpto: Tanjug/Ina Fassbender, Pool via AP

Legenda automobilizma i nekadašnji predsednik Svetske automobilske federacije Maks Mozli umro je u maju prošle godine, ali je tek danas objavljen izveštaj o načinu na koji je izgubio život.

Bivši prvi čovek Formule 1 Maks Mozli izvršio je samoubistvo nakon što je saznao da mu je rak terminalan, objavili su britanski mediji.

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju – Objektiv.rs

Maks Mosli je umro u svojoj kući u Londonu u maju 2021. Imao je tada 81 godinu.

Kako prenosi BBC, viši mrtvozornik dr Fiona Vilkoks zabeležila je izveštaj o samoubistvu, u kome stoji da je gospodin Mozli nameravao da se ubije. da je poslednji obrok obavio sa suprugom i napisao oproštajnu poruku.

Maksu Mozliju se 2019. razvio difuzni veliki B-ćelijski limfom, rak koji pogađa imune ćelije. Pošto su iscrpeli sve mogućnosti lečenja, lekari su mu rekli da verovatno ima “veoma ograničen životni vek” i da je premešten na palijativno zbrinjavanje.

Foto: Dan Charity/News Licensing/Profimedia

Gospodin Mosli je kontaktirao svog ličnog asistenta noć pre nego što je pronađen mrtav da mu saopšti svoju odluku da se ubije.

Dr Vilkoks je zabeležio uzrok smrti kao prostrelnu ranu, dodajući da je rak bio faktor koji je doprineo smrti „izvanrednog čoveka“.

Maks Mozli je bio predsednik FIA od 1993. do 2009. godine, kada ga je nasledio Žan Tod.

Mozli se za auto-trke zainteresovao početkom šezdesetih godina prošlog veka, a 1968. osnovao je Marč Formula 1 tim. Dve godine bio je vozač i pobedio je na 12 od 40 trka u kojima je učestvovao. Godine 1969. završio je trkačku karijeru.

Krajem sedamdesetih postao je zvanični pravni savetnik Udruženja konstruktora Formule 1, a 1993. predsednik FIA. U toj ulozi napravio je prvu verziju ugovora između FIA i Udruženja konstruktora, kojim je prevaziđen dugogodišnji spor između dve strane.

Taj ugovor i danas predstavlja pravnu osnovu nastupanja timova u Formuli 1.

BONUS VIDEO:

Izvor: Objektiv.rs

Komentari (0)

Ostavite komentar

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!