Imala je savršeno telo, a radila je samo ove vežbe: Trener otkriva šta je ključno za figuru PEŠČANOG SATA

Evo koja je tajna izgleda Merilin Monro

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Printscreen/YouTube

Figura peščanog sata je jedna od najpopularnijih kada je u pitanju ženski izgled.

Mnoge poznate ličnosti izgledaju upravo tako, a devojke se trude da pomoću raznih vežbi dostignu takav izgled.

Upravo takvu figuru imala je i Merilin Monro, ikona stila 50 – ih godina prošlog veka, simbol ženske lepote i savršenih mera.

Figura peščanog sata, koju je Merilin ponosno nosila, postala je san svake žene.

Njene obline su izazivale uzdahe muškaraca, a osim genetike, način ishrane i određene vežbe su kasnije uticale na to.

Poznato je da se veoma čudno hranila, pa tako, na primer, jela jesirova jaja sa toplim mlekom. Rođena kao Norma Džin Mortenson, bila je visoka 168 centimetara, dok je u najboljem izdanju imala 53 kilograma. Tek kada je dostigla slavu, Merilin Monro je počela da trenira svakodnevno, a neke od vežbi podelila je u nekadašnjem časopisu “Pidžent” 1952. godine.

Tom prilikom Monro je izjavila da nikada nije smatrala svoju figurom izuzetnom.

Foto: Shutterstock

– NIkada nisam marila za sportove na otvorenom, poput tenisa, plivanja ili igranja golfa. Nikad se nisam do sada opterećivala vežbanjem. Sada svakog jutra izdvajam najmanje 10 minuta za vežbanje sa tegovima. Imam sopstvene vežbe namenjene za mišiće koje želim da učvrstim – izjavila je ona.

Profesionalni trener Džeki Smit komentarisala je vežbe ove lepotice i svim ženama, koje bi volela da oblikuju svoje telo, dala par saveta.

– Prvo i najvažnije je da znate da iako bi većina volela da izgelda kao Merilin Monro sa savršenom figurom peščanog sata, zapamtite da svako od nas ima svoje jedinstveno i lepo telo. Ključ zdravog i snažnog tela nalazi se u svakodnevnom kretanju, ma koje to bilo. Dovoljno je najmanje 10 do 15 minuta dnevno kako biste telo održali zdravimi vitkim-  rekla je ona.

Prema rečima Smitove, najbolja vrsta vežbi za postizanje figure u obliku peščanog sata jesu vežbe snage sa minimalnim opterećenjem uz pomoć tegova. A savetovala je i pilates kao jedan od korisnih treninga.

BONUS VIDEO:



Izvor: Objektiv.rs, Mondo

Komentari (0)

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Ostavite komentar