Pevačica Goga Sekulić kaže da nije previše iznenađena slučajem koji se dogodio u vezi sa pesmom „Provereno” i sukobom između Milice Pavlović i Ane Nikolić. U razgovoru za Objektiv Goga kaže da se nešto slično i njoj nedavno dogodilo, a otkriva i na koji način se isplati ulaganje u karijeru i koliko pevači zarađuju na nastupima.
Kako komentarišeš slučaj pesme „Provereno” i sukob između Milice Pavlović i Ane Nikolić?
– U korektnim odnosima sam i sa Milicom i sa Anom. Slično se i meni nedavno desilo kada mi je pesma „Anamneza” skinuta posle dva dana sa Jutjuba. Nedeljama je trajalo da je vratimo nazad.
Zašto ti je pesma uklonjena?
– Nikada nisam dobila objašnjenje, ali sam saznala da je identičan tekst u pesmi Seke Aleksić. Isti je i tekstopisac. Pitam se šta se tu dogodilo? Možda je pesma nuđena na više strana. Meni je tu pesmu pre tri godine pisala Marina Tucaković, a melodiju radio Damir. Sekina pesma „Bioskop” ima isti stih: „I ova dama u bioskopu sama”. Očigledno je došlo do nečega, ali sada je gotovo, šta da radimo.
Da li te je Milica Pavlović otpratila sa Instagrama?
– A zašto bi? Prati me i dalje. Samo sam rekla da je možda Ana to davno slušala i otpevala, ne znam, nisam je pitala. Trebalo je, pretpostavljam, da saradnici kažu Milici da su tu pesmu nudili pre.
Koga podržavaš od njih dve?
– Nezgodno je stati na nečiju stranu kada ne znamo istinu. Iz ovog ugla jedina je istina da je Milica Pavlović mnogo uložila u svoj album, trudila se, mnogo ga je platila i utrošila energiju. To je zvanično njena pesma i ona ima prava na tu pesmu. Sa druge strane, moguće da je Ana davno izabrala tu pesmu, pa je to neko možda pustio i namerno i da to nema veze ni sa jednom od njih dve i sada su svi u šoku!
Na koji način se otplati ulaganje u karijeru?
– Pevačima isključivo kroz nastupe. Sva prava imaju autori, izvođači nešto minimalno, i plus to što daš za pesmu ispade kao da si bakšiš dao njima, a to su cifre. Pesme se kreću i do 15.000 evra.
Da li je istina da pevači dobijaju za nastupe po 10, 15 pa i 50.000 evra?
– Toliko dobijaju ovi koncertni pevači i neki koji su baš aktuelni, ima ih desetak.
A koliko se kreću cene po klubovima?
– Ako je neko mnogo popularan, može u klubu da uzme i 15.000 evra. A da ne pričamo za naše zvezde koje uzmu i po 30.000 evra u tom istom klubu, gde neko peva za nekoliko hiljada.
Koja je visina tvojih honorara?
– Ne bih da otkrivam, ali mislim da bi trebalo da uzimam mnogo više.
Da li se i dalje više zarađuje u inostranstvu nego u Srbiji?
– Ne znam ko mnogo zarađuje na nastupima u Srbiji. Davno sam pevala po svim splavovima i klubovima u Beogradu. Da se neke kolege ne uvrede, ali najlakše je pevati ovde ispred kuće. Otići u Evropu, gde je publika iz bivše Jugoslavije,počeli su i stranci da dolaze, mnogo je teško. U Hrvatskoj je, recimo, publika malo čudna, možeš da budeš i megazvezda, ne zanima ih.
Da li se na tvojim nastupima skidaju „Gaćice”?
– Kažem bolje nemojte da ih nosite, da vam smetaju za džabe (smeh).
Kako bi ti reagovala kada bi te neki kolega izvređao, poput, recimo, najnovije salve uvreda između Jelene Karleuše i Ace Lukasa?
– Ja sam se tako svađala pre 20 godina, to je meni sada sve tako smešno. Pokušavaju i dalje neki da me izazovu, ali se ne pecam. Britka sam na jeziku i kada uđem sa nekim u rat, ja mu saznam i krvnu sliku. I onda idemo! Ali za to nemam vremena. Neka budu srećni što imam malog sina i bavim se njim.
OVAJ I MNOGE DRUGE TEKSTOVE ČITAJTE U SUTRAŠNJEM OBJEKTIVU.
Piše: Aleksandar Dačić
BONUS VIDEO:
Komentari (0)