Sprema se veliki redizajn! Evo šta očekuje korisnike Facebooka

Odgovor na sve oštriju konkurenciju

Instalirajte našu iOS ili Android aplikaciju
Foto: Igor Golovniov / Zuma Press / Profimedia

Zaposleni u Facebooku nedavno su dobili novu direktivu – učinite da platforma više liči na TikTok, prenosi Verge.

Čelnici kompanije Meta, na čelu sa Markom Zakerbergom, veruju da uvođenje Reelsa nije dovoljno da se Facebook odupre oštroj konkurenciji. Iz tog razloga, planiran je veliki redizajn.

Interni dokument

Specijalizovani portal došao je u posed internog dokumenta u kojem prvi čovek Facebooka, Tom Alison, otkriva detalje plana.

Platforma će ubuduće preporučivati objave koje nisu povezane s osobama, odnosno profilima koje pratite, što vrlo uspešno koristi TikTok.

Reels ostaje u fokusu, dok se planira ponovno spajanje Messengera i Facebooka u jednu aplikaciju.

Šta se menja?

U kasnijem razgovoru za Verge, Tom Alison je istakao “Discovery engine” pomoću kojeg će korisnici otkrivati nov sadržaj, osobe i profile. Dakle, neće biti fokusirani samo na stranice koje već prate.

Ovime je praktično potvrđena informacija o velikom redizajnu.

Jednom kada bude završen, prikazivaće u vrhu kombinaciju Reelsa i Storyja, dok će ispod biti objave koje predlaže FB algoritam (profili koje ne pratite).

Instagram se odavno približio TikToku (uz fokus na kratke video-zapise), a čelnici kompanije Meta veruju da će noviteti pomoći da se mlađa populacija vrati na Facebook.


BONUS VIDEO:

Izvor: Objektiv.rs/S.K.

Komentari (0)

Ostavite komentar

    Trenutno nema komentara. Budite prvi koji će komentarisati!

Izdvojeno za vas