DOBRA STRANA KAFE: Naučnici otkrili zašto je bitno da je pijemo redovno
Ljubitelji kafe imaju još jedan razlog da nastave sa uživanjem u ovom napitku, a za one koji nisu konzumenti, vreme je da preispitaju svoju odluku. Ako konzumirate šest ili više šolja kafe dnevno, drastično smanjujete rizik od formiranja kamena u žučnoj kesi, pokazala je naučna studija. Iako je ovo prilično veliki unos kafe, istraživanje pokazuje … Nastavi sa čitanjem DOBRA STRANA KAFE: Naučnici otkrili zašto je bitno da je pijemo redovno
Umnožite i nalepite ovaj URL u svoje Vordpresovo veb mesto kako biste ugnezdili
Umnožite i nalepite ovaj kod u svoje Vordpresovo veb mesto kako biste ugnezdili